Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen:

Levert u ook aan bedrijven?
- Ja wij leveren naast particulieren ook aan bedrijven (informeer naar de mogelijkheden)

Zijn uw prijzen inclusief of exclusief BTW?
- Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW

Levert u ook losse stickers?
- Ja dat is mogelijk
 Dit kunt u aanvragen via het contactformulier

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
- Artikelen die wij op voorraad hebben worden de eerst volgende werkdag verzonden.
- Artikelen die geproduceerd moeten worden hebben een levertijd van 3 tot 10 werkdagen
Indien u een spoed order wenst, informeer hiervoor naar de mogelijkheden via het contact formulier

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
- Ja, u kunt uw bestelling ook ophalen.
 Op Afspraak: Wilhelminastraat 60, 5151 BZ Drunen

Door welke pakketdienst wordt het geleverd?
- Wij verzenden met Post.NL

Met welke betaalmethodes werkt u?
- Wij hanteren Ideal en Paypal betalingen of contant/pinnen bij afhaal.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
- Als particulier kunt u binnen 14 werkdagen, zonder opgaaf van reden, uw bestelling indien mogelijk in originele verpakking retourneren.
Na ontvangst van de retourzending zal Jesner.nl de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten binnen 14 dagen aan u terugstorten.
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.
LET OP: voor Tekstborden of produkten die speciaal voor geproduceerd zijn geldt het retour recht niet!

Retouradres:
Jesners.nl
Wilhelminastraat 60
5151 BZ Drunen


- Ik heb een artikel wat ik niet kan vinden op uw webshop, kunt u mij dit leveren?
Vele artikelen staan (nog) niet op de webshop, deze vullen wij wekelijks aan.
Wij werken met vele leveranciers in de woonaccessoires branche
U kunt uw vraag stellen via ons contacformulier of stuur een mail naar info@jesners.nl
Indien wij het kunnen leveren zullen wij u een gepaste aanbieding voorleggen.

- Hoe gaat u met mijn persoonlijke gegevens om?
Wij gebruiken uw gegevens enkel om uw product te leveren.
Wij geven uw gegevens niet aan derden en sturen u geen ongewenste mails.
(als u de nieuwsbrief wilt ontvangen dan versturen wij u enkel de nieuwsbrief)

Als ik een tweede bestelling plaats voordat mijn eerste pakket geleverd is, betaal ik dan 2x verzendkosten?
- Indien uw pakket nog niet verzonden is dan betaald u maar 1x verzendkosten.
verstandig is om ons eerst even te contacteren, dan kunnen wij aangeven hoe te bestellen.

Staat uw vraag er niet tussen?
- contacteer ons dan via info@jesners.nl